شیوه های خرید و پرداخت

۱- پرداخت نقدی در محل تحویل

برای آسودگی بیشتر آن دسته از مشتریانی که تمایل به پرداخت نقدی هزینه سفارش خود دارند، این امکان را فراهم آورده ایم در صورتی که آدرس تحویل سفارش آنها، شهر تبریز باشد، هزینه را هنگام تحویل سفارش، در محل به صورت نقدی پرداخت کنند.
با وجود این، توصیه می‌شود که کاربران محترم، پرداخت خود را به صورت اینترنتی انجام دهند تا پردازش سفارش آنها سریع تر انجام شود.

۲- پرداخت از طریق درگاه اینترنتی

همه مشتریان فرش دستبافت جعفری می‌توانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه های اینترنتی موجود در سایت و یا از طریق پنل اینترنت بانک شخصی خود، هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
توجه داشته باشید که پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش شما بوده و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال می شود. همچنین، پرداخت اینترنتی باعث ایجاد الویت و تسریع در پردازش سفارش کاربران می شود.

روش های ارسال

۱- پست پیشتاز

زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی از طریق پست پیشتاز بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت است. هزینه ارسال با پست پیشتاز بر عهده خریدار است.

۲- ارسال با باربری

جهت رفاه حال مشتریان ارجمند، امکان ارسال سفارشات از طریق باربری فراهم شده است. هزینه ارسال با باربری بر عهده خریدار بوده و کرایه بر مبنای تعرفه متداول باربری محاسبه خواهد شد.
لازم به ذکر هست که خریدار از طریق ارسال پیامک از طریق باربری ها در جریان مراحل ارسال سفارشات قرار می گیرند.

۳- تحویل در فروشگاه

مشتریانی که از طریق سایت فرش دستبافت جعفری آشنا شده اند می توانند با خرید از طریق سایت و هماهنگی سفارش و انتخاب خود را رزرو کنند و با مراجعه به آدرس فروشگاه در صورت تمایل سفارش خود را تحویل بگیرند و یا خرید خود را تعویض یا حذف کنند.