All for Joomla The Word of Web Design

راهنمای انتخاب فرش در طراحی دکوراسیون

راهنمای انتخاب فرش

راهنمای انتخاب فرش در طراحی دکوراسیون موضوعی است که بسیاری از شما کاربران عزیز به دانستن آن احتیاج دارید. پس در این مقاله از وبسایت فروشگاه فرش تبریز جعفری قصد داریم شما را در انتخاب فرش مناسب با دکوراسیون منزل راهنمایی کنیم.

راهنمای انتخاب فرش در طراحی دکوراسیون

رعایت برخی اصول در رابطه با انتخاب فرش و دکوراسیون علاوه بر اینکه نشانگر ذوق و سلیقه شماست در دوام و پاکیزگی فرش نیز تاثیر زیادی دارد. برای داشتن دکور فرش بهتر باید به موارد زیر توجه نمایید.

  1.  اندازه فرش و فضای مورد نظرتون رو به دقت داشته باشین
  2.  رنگ های مطلوب و مناسب با دکوراسیون فضای مورد نظر مثل: مبل،پرده،کف،سایر فرش ها را داشته باشین
  3.  عکس فرش های موجود در فروشگاه اینترنتی و یا پیج اینستاگرام و کانال تلگرامی فرش جعفری را بدقت بررسی و مقایسه کنید.
  4. از قبل حدود قیمت بازار را بدونید.
  5. در هنگام انتخاب فردی که در تصمیم گیری و خرید به شما کمک میکنه را در کنار خود داشته باشید.

• بافت: فرش‌های ظریف ، ابریشمی ، قدیمی ، عتیقه و یا زمینه روشن باید معمولا در اتاق پذیرایی ، کتابخانه، اتاق خواب و به طور کلی محل‌های کم رفت و آمد استفاده شود. و نباید اینگونه فرش‌ها را در اتاق نشیمن، نهارخوری، و یا اتاق کودکان قرار داد.
• اندازه: فرش اتاق نهارخوری باید به اندازه‌ای باشد که پایه‌های صندلی‌های مستقر در اطراف میز نهارخوری کاملا بر روی آن قرا گیرد. به عبارتی ابعاد فرش باید از هر طرف حداقل ۶۰ تا ۷۰ سانتی متر بزرگ‌تر از اندازه‌های میز نهارخوری باشد. در سالن‌های پذیرایی فرش مقابل مبل‌ها را به اندازه‌ای انتخاب می‌کنند که ضمن پوشش مساحت مورد نظر مقداری از سطح آن هم زیر پایه‌های مبل‌ها قرار گیرد.
• طرح: در انتخاب فرش برای مکان مورد نظر طرح آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به عنوان چند اصل کلی می‌توان گفت که در منازل و محل‌هایی که با مبلمان استیل تزیین شده باشند طرح‌های گل‌دار و فرش‌هایی با طرح‌های هندسی مناسب است. در اپارتمان‌ها و ساختمان‌هایی که مبلمان آنها مدرن است فرش‌هایی با طرح‌های هندسی و شاخه شکسته جلوه و زیبایی بیشتری دارد. فرش‌های ترنج‌دار در سالن‌های پذیرایی و در محل‌هایی ک نقش ترنج آن در معرض دید کامل باشد و قالی‌های با نقش سرتاسری یا افشان در سالن‌های نهارخوری و پذیرایی و نشیمن و کتابخانه منظره بهتری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید